Home » Lumea digitală » Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi

Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi

Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi
Sursa foto: Unsplash
Publicat: 21.06.2020

UiPath va integra abilităţile conversaţionale ale chatboților Druid, în prima platformă de hiperautomatizare din lume, lansată recent de către UiPath, după semnarea unui acord între cele două companii cu origini românești.

Prin tehnologia conversaţională Druid, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, şi prin noi capacităţi de automatizare care sporesc productivitatea angajaţilor, UiPath oferă astăzi organizaţiilor o experienţă digitală de automatizare la nivel global, pentru a oferi clienţilor acces rapid la informaţii şi suport prin cele mai populare canale de comunicare.

Aplicaţiile de mesagerie au devenit platformele preferate de comunicare, cu peste 41 de milioane de mesaje trimise în fiecare minut. 68% dintre consumatori consideră că ele reprezintă cel mai convenabil mod de a sta în contact cu companiile, şi peste 50% dintre clienţi declară că preferă să cumpere produse prin intermediul chatboţilor. Drept răspuns, companiile îşi aliniază strategiile de comunicare.

Acord între două companii românești

În timp ce pandemia COVID-19 continuă să afecteze afacerile din întreaga lume, organizațiile se confruntă cu provocări extreme, inclusiv nevoia crescută de suport pentru clienți. De exemplu, OTP Bank România folosește o soluție de automatizare care integrează atât abilităţile conversaţionale Druid, cât și automatizări prin roboți UiPath pentru a prelucra cererile de amânare a ratelor la împrumuturile bancare. Integrarea a permis băncii să reducă timpul de prelucrare a unei singure solicitări de la 10 minute la 20 de secunde și să facă față creșterii cu 125% a numărului de apeluri primite de către agenții centrelor de asistență clienţi, permițându-i să proceseze de trei ori mai multe cereri de amânare cu același număr de angajați.

„Abilităţile conversaţionale alimentate cu tehnologie AI oferite de UiPath extind impactul platformelor tradiționale de chatbots, transformându-le în aplicații enterprise pentru colectarea informațiilor în timp real și pentru executarea sarcinilor operaționale”, declară Param Kahlon, Chief Product Officer la UiPath. „Deoarece aplicaţiile de ultimă generaţie se concentrează tot mai mult pe schimbul de informații, obiectivul nostru este de a facilita conexiunea dintre chatboţi și aplicațiile enterprise existente”

Motivul pentru care UiPath colaborează cu DRUID

Combinând tehnologia conversațională Druid cu platforma de hiperautomatizare dezvoltată de UiPath, organizațiile pot automatiza procese de business complexe atât pentru utilizatori interni (angajaţi) cât şi pentru utilizatori externi (clienţi, parteneri sau furnizori). Mai precis, organizaţiile vor putea iniţia conversații cu roboții UiPath. Prin instruirea roboţilor să comunice bidirecțional cu chatboţii DRUID, oamenii sunt încurajați să interacționeze cu roboţii folosind un limbaj natural, comun şi familiar.

Procesele RPA pot fi declanșate direct prin intermediul chat-ului, ceea ce la rândul său crește eficiența operațională; introducerea tehnologiei conversaţionale AI în serviciile de relaţii clienți. Organizaţiile vor putea beneficia de Platforma UiPath şi de tehnologia conversaţională DRUID în toate industriile – cum ar fi servicii financiare, sănătate, comerţ, asigurări sau utilităţi – pentru a automatiza serviciile de relaţii clienţi, indiferent dacă se doresc implementări în cloud, în variantă hibridă sau în infrastructura clientului, scrie Mediafax.

Organizaţiile îşi pot încânta clienţii prin preluarea şi satisfacerea cerinţelor direct prin intermediul chatboţilor DRUID; creșterea productivității angajaților: Prin intermediul tehnologiei conversaţionale DRUID si a roboţilor UiPath, cererile de rutină sunt gestionate prin aplicaţii de mesagerie, eliberând agenții umani pentru a răspunde solicitărilor complexe și cu valoare adăugată mare. Astfel, nu doar că roboţii preiau activităţile repetitive şi consumatoare de timp pentru a reduce volumul de muncă al agenților, dar mai mult, agenţii sunt sprijiniţi de către roboţi pe tot parcursul activităţii. Roboții UiPath caută singuri şi extrag informaţiile necesare din sistemele care deservesc activitatea agenților umani, pe care le transmit acestora în timp real, fără ca agenţii să mai caute prin multitudinea de aplicaţii interne.

DRUID, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi

Pentru a sprijini clienții care doresc o soluție conversațională în relaţia cu roboţii deja angajaţi în automatizări, UiPath a semnat un parteneriat global prin care va revinde Druid clienților săi. Druid este o platformă proiectată pentru a dezvolta rapid chatboţi, alimentată de tehnologie AI, care dispune de un conector nativ cu platforma UiPath. Cu o tehnologie proprietară NLP pentru interpretarea limbajului natural și colectarea de informaţii contextuale, Druid permite conversaţii în peste 40 de limbi, se integrează cu o multitudine de canale interne și externe de comunicare și oferă peste 300 de șabloane conversaționale preconfigurate pe scenarii de business din diverse industrii și roluri profesionale. Prin platforma sa deschisă, UiPath se poate integra şi cu alte soluții de tip chatbot, oferind totodată posibilități de integrare cu soluții pe care organizaţiile deja le utilizează.

“Este un pas natural ca roboţii să capete voce pentru a contribui la revoluţionarea productivităţii angajaţilor şi democratizarea accesului la informaţie” a spus Liviu Drăgan, CEO Druid. „Prin integrarea cu UiPath, elevăm experiența utilizatorului final și atenuăm povara cu care se confruntă forța de muncă umană, cauzată de sarcinile repetitive.”

Cine sunt clienții DRUID, compania de tehnologie conversaţională AI

DRUID este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Druid are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, Fan Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti.

UiPath, producător de software evaluat anul trecut la 7 miliarde de dolari, este primul unicorn din România, companie care a lucrat pentru CIA sau marina americană. UiPath a beneficiat anul trecut de o rundă de finanțare în valoare de 568 milioane de dolari, care a oferit companiei, cu sediul din New York, evaluarea de mai multe miliarde de dolari. UiPath a fost recent recunoscută ca lider în topul Deloitte 2019 Technology Fast 500, un clasament al celor mai dinamice companii publice și private de tehnologie din America de Nord și numărul 3 în Forbes Cloud 100 din 2019.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
YouTube ar putea bloca creatori la cererea Guvernului din Pakistan
YouTube ar putea bloca creatori la cererea Guvernului din Pakistan
Papa Leon spune că „trebuie să ne rugăm” pentru oamenii care nu cred în schimbările climatice
Papa Leon spune că „trebuie să ne rugăm” pentru oamenii care nu cred în schimbările climatice
Cum îți ceri scuze corect: greșelile de evitat și pașii care chiar contează
Cum îți ceri scuze corect: greșelile de evitat și pașii care chiar contează
Epava unei nave portugheze, capturată de pirați acum 300 de ani, a fost descoperită lângă Madagascar
Epava unei nave portugheze, capturată de pirați acum 300 de ani, a fost descoperită lângă Madagascar
O „piele” nouă permite roboților să simtă de la atingeri, până la răni adânci
O „piele” nouă permite roboților să simtă de la atingeri, până la răni adânci
Cercetătorii chinezi au găsit „un comutator genetic” pentru regenerarea de organe
Cercetătorii chinezi au găsit „un comutator genetic” pentru regenerarea de organe
O „bulă” de apă rece sfidează încălzirea oceanelor. Care este explicația?
O „bulă” de apă rece sfidează încălzirea oceanelor. Care este explicația?
Ruinele unui templu vechi de 1.400 de ani dezvăluie misterele unei civilizații enigmatice
Ruinele unui templu vechi de 1.400 de ani dezvăluie misterele unei civilizații enigmatice
Condamnați la moarte, dar nevinovați. Ce se întâmplă atunci când justiția greșește fatal
Condamnați la moarte, dar nevinovați. Ce se întâmplă atunci când justiția greșește fatal
Louis Pasteur și vaccinul său împotriva rabiei – 140 de ani de la triumful științei și al compasiunii
Louis Pasteur și vaccinul său împotriva rabiei – 140 de ani de la triumful științei și al compasiunii
Cât de importantă este durerea în timpul exercițiilor fizice
Cât de importantă este durerea în timpul exercițiilor fizice
Gen. Emil Străinu dezvăluie secretele Zonei 51 / Joi, 10 iulie, de la 22:00, LIVE pe YouTube CANCAN
Gen. Emil Străinu dezvăluie secretele Zonei 51 / Joi, 10 iulie, de la 22:00, LIVE pe YouTube CANCAN
Ce se știe despre Zona 51: teoria conspirației sau ceva mai mult?
Ce se știe despre Zona 51: teoria conspirației sau ceva mai mult?
Este adevărat că toți suntem, de fapt, intoleranți la lactoză?
Este adevărat că toți suntem, de fapt, intoleranți la lactoză?
Test de cultură generală. Ce animal poate fi văzut pe Lună?
Test de cultură generală. Ce animal poate fi văzut pe Lună?
Avem sau nu liber arbitru? Un mister de sute de ani, mai aproape de rezolvare
Avem sau nu liber arbitru? Un mister de sute de ani, mai aproape de rezolvare
Somnul neregulat accelerează îmbătrânirea mușchilor și reduce forța fizică
Somnul neregulat accelerează îmbătrânirea mușchilor și reduce forța fizică
Creatorul Twitter a lansat o aplicație de mesagerie care funcționează fără internet
Creatorul Twitter a lansat o aplicație de mesagerie care funcționează fără internet